rmrk

יום שלישי, 10 במרץ 2015

צילום תדמית - מיתוג אישי


 הרעיון הבסיסי של צילום תדמית הוא מתן פנים לעסק. 
אם זה לאתר אינטרנט, כרטיס ביקור או מצגת לקוחות, פנים מושכות יותר תשומת לב מהטקסט השיווקי האפקטיבי ביותר. 

התגובות הרגשיות שמעוררות פנים מתועדות במחקרים רבים ויש להתייחס לכך ברצינות המתאימה. מסיבה זו ברוב הפרסומות משתמשים בפנים יפות, גם אם מדובר בקידום מוצר
שלא קשור כביכול לפנים אלו או לגוף האנושי.

צילום פורטרט יתן פנים וזהות למוצר או לשירות שאתם מציעים וכדאי להתייחס אליו כמקדם מכירות ולא ככורח. הפורטרט הנכון בשילוב עם צילומים של מרחב העבודה ישדר רצינות, נכונות, פתיחות ואמינות.


כל הצילומים:
זכויות יוצרים עמי
סיאנו













מלקוחותי: בנקים גדולים ופרטיים, חברות ביטוח, חברות פיננסיות, משרדי עו"ד

לאתר המסחרי


לפרטים: 
052.677.19.69 
sianoami@gmail.com



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה