rmrk

יום ראשון, 14 בפברואר 2016

צילום תדמיתי לעסקים איך יחברו ביננו כאדם לשירות והעסק שלנו ?
על ידי  צילום תדמית.אם זה לקורות חיים, לאתר אינטרנט, כרטיס ביקור או מצגת לקוחות,
פנים מושכות יותר תשומת לב מהטקסט השיווקי האפקטיבי ביותר.
אפשר לצלם על בסביבת העבודה, או רקע ניטרלי, חפצים שמדגישים את סוג השירות או העסק
ומעצימים את הפורטרט.
התגובות הרגשיות שמעוררות פנים מתועדות במחקרים רבים ויש להתייחס לכך ברצינות המתאימה. מסיבה זו ברוב הפרסומות משתמשים בפנים יפות, גם אם מדובר בקידום מוצר
שלא קשור כביכול לפנים אלו או לגוף האנושי.
צילום פורטרט יתן פנים וזהות למוצר או לשירות שאתם מציעים וכדאי להתייחס אליו כמקדם מכירות ולא ככורח. הפורטרט הנכון בשילוב עם צילומים של מרחב העבודה ישדר רצינות, נכונות, פתיחות ואמינות.

משרד אדריכלים בג׳נבה, שווץ
מאמנת עסקית,
 ציריך, שוויץ

רפלקסולוגית מומחית, רמת גן

שחקנית קולנוע, תאטרון ופרסום, תל אביב
עורכת דין, תל אביב
מוציאה לאור, ציריך

קבוצת השקעות, ציריך


מנהלת תחום שיווק, חברת תיירות, שוויץ
שפית מומחית, קדימה, ישראל
יחסי ציבור, צילום, צילום לעסקים, צילומי תדמית, צילום פורטרט, צילום עסקי, פורטרט, פורטרטים, צילומי פורטרט עסקי,