rmrk

יום שני, 14 במרץ 2016

צילום תדמית עסקי

איך יחברו ביננו כאדם לשירות והעסק שלנו ?

על ידי  צילום תדמית.
אם זה לקורות חיים, לאתר אינטרנט, כרטיס ביקור או מצגת לקוחות,
פנים מושכות יותר תשומת לב מהטקסט השיווקי האפקטיבי ביותר. 

אפשר לצלם על בסביבת העבודה, או רקע ניטרלי, חפצים שמדגישים את סוג השירות או העסק
ומעצימים את הפורטרט.
התגובות הרגשיות שמעוררות פנים מתועדות במחקרים רבים ויש להתייחס לכך ברצינות המתאימה. מסיבה זו ברוב הפרסומות משתמשים בפנים יפות, גם אם מדובר בקידום מוצר
שלא קשור כביכול לפנים אלו או לגוף האנושי.

צילום פורטרט יתן פנים וזהות למוצר או לשירות שאתם מציעים וכדאי להתייחס אליו כמקדם מכירות ולא ככורח. הפורטרט הנכון בשילוב עם צילומים של מרחב העבודה ישדר רצינות, נכונות, פתיחות ואמינות.


כל הצילומים:
זכויות יוצרים עמי סיאנו

©ami siano photography

©ami siano photography


©ami siano photography
©ami siano photography

©ami siano photography

©ami siano photography



מילות מפתח: צילומי תדמית, צילום תדמיתי, עסק, צילום עסקי, שיפור נראות, קידום מכירות, קורות חיים, יחסי ציבור, פרסום, סטודיו,אדריכלים, אירוע עסקי, פורטרט, פורטרט עסקי, צילום פורטרט, צילום תדמית, צילום תדמיתי, 

מלקוחותי: בנקים גדולים ופרטיים, חברות ביטוח, חברות פיננסיות, משרדי עו"ד, חברות בנייה, משרדי יח״צ ופרסום.