rmrk

יום שלישי, 26 בפברואר 2013

הצילום העסקי - תדמית חדשה ונכונה לעסק

הרעיון הבסיסי מאחורי צילום פורטרט עסקי הוא מתן פנים לעסק. 
אם זה לאתר, כרטיס ביקור או מצגת לקוחות, פנים מושכות יותר תשומת לב מכל גרף או אנימציה.

התגובות הרגשיות שמעוררות פנים מתועדות במחקרים רבים ויש להתייחס לכך ברצינות המתאימה. מסיבה זו ברוב הפרסומות משתמשים בפנים יפות, גם אם מדובר בקידום מוצר
שלא קשור כביכול לפנים אלו או לגוף האנושי.

צילום פורטרט יתן פנים וזהות למוצר או לשירות שאתם מציעים וכדאי להתייחס אליו  כמקדם מכירות ולא ככורח. הצילום הנכון ישדר רצינות, נכונות, פתיחות ואמינות.

הנה כמה דוגמאות מהשנים האחרונות עבור לקוחות בחו"ל ובארץ: 







בתור רקע אפשר להשתמש ברקע נייטרלי,
 לבן שלא מושך תשומת לב מהפורטרט
או בלוקיישן שמחזק ומעצים אותו