rmrk

יום ראשון, 25 במרץ 2012

slow portrait במסגרת "ערים תהומות" ביפו 24.3.12

ארוע רחוב אלטרנטיבי, בזמן שרבים הגיעו לאירוע המאורגן של עירית תל אביב,
התכנסנו, כמה אמנים וחברים לרחוב יהודה הימית ביפו וחגגנו אמנות ספונטנית ברחוב.
היה הרבה קהל, הרבה אמנים, מוזיקה, אוכל, שימחה אמיתית, סקרנות צבעים, קצת אקשן
כשפקחים ושוטרים עצרו את אחת מהאמניות (פרטים לא ברורים).

אני הצגתי תמונה שצולמה בפילם פורמט בינוני ועובדה במחשב.
בנוסף העמדתי, מה שהיה חלום ישן שלי,
 סטודיו ברחוב וצילמתי אנשים ברחוב במצלמת פורמט בינוני איימתנית
mamiya RB67 בתאורה טבעית ולאחר מכן תאורת רחוב.

התמונה שלי:

תיעוד של הצלם נינו הרמן:
לבלוג של נינו

צילום: אליסיה שחף (בלוג)


הטקסט שלי למיצג:


הדיוקן האיטי


כצלם מקצועי עכשווי, אני רגיל למהירות עבודה מודרנית, בה הדימוי הצילומי עובר במהירות הבזק מהמצלמה לעיונו של המצולם, הלקוח, מסך המחשב. מדי פעם אני זקוק להאט את התהליך המוכר. הפוגה מהמהירות והתובענות הכרוכה בה, במרחק שבין בניית הדימוי כמושג אני זקוק מידי פעם להפוגה מהמהירות העצומה והתובענות שקשורות בה. לשם כך אני נהנה להשתמש בטכניקות של צילום אנלוגי. אני משתמש במגוון מצלמות אנלוגיות,
ממצלמות קטנות ופשוטות ועד לפורמט הבינוני.


בפרוייקט זה אני רוצה להביא את התהליך של ההאטה - לרחוב. אני מעוניין לשתף ולערב את התחושה עם המבקרים בתערוכה וכך להפוך הן את התהליך והן את העוברים ושבים לחלק מהחוויה והתוצאה.
לבטל את השיפוט המידי של התוצאה, להכריח את עצמי ואת המצולמים להאט.
להינות מהתהליך ולא רק מהתמונה הסופית, שלא תהיה זמינה אלא לאחר זמן מה.


הצילום הינו למעשה מיצג.




מהתוצאות:




עוד בבלוג "התל אביבים"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה